Veel gestelde vragen

Hoe gaan jullie te werk?
Alle hoesjes op Retrocases zijn door onszelf ontworpen en zijn dus alleen hier te bestellen. Naast het ontwerp hebben wij ook het gehele productie en verzendproces in handen waardoor wij zeer goede kwaliteit kunnen garanderen. We zijn een volwaardig Nederlands bedrijf en zijn niet afhankelijk van buitenlandse partners. Daar zijn wij best trots op!
Hoe kan ik veilig betalen?
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Onze website is goed beveiligd en communicatie gaat via het veilige SSL protocol. Daarnaast worden de betalingen afgehandeld door de betaalproviders zelf waardoor wij een extra laag van beveiliging kunnen garanderen. Je kunt bij ons betalen met iDeal, Paypal (hier heb je ook een optie voor creditkaartbetalingen zonder account), VVV bonnen en nog veel meer!
Leveren jullie ook aan België?
Ja! Wij leveren gewoon aan België. Wij bieden als betaalopties Paypal, Mistercash en overboeking. Via Paypal kun je tevens met creditkaart betalen, zonder dat je een account nodig hebt. De levertijd naar België is 1 tot 2 werkdagen extra en boven het totaalbedrag moeten wij helaas een klein bedrag vragen voor de verzending.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Nadat we je bestelling hebben ontvangen en gecontroleerd, gaan we hier eigenlijk meteen mee aan de slag. Wij verzenden doorgaans binnen 24 uur en daarna hangt het af van PostNL. Meestal heb je de bestelling de volgende werkdag al in huis. Dit ligt natuurlijk wel aan het tijdstip dat je bestelt. Verzendingen naar België doen er 1 tot 2 werkdagen langer over.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar Retrocases zijn voor eigen rekening.

Mocht het product beschadigd zijn bij aankomst of mocht de bedrukking niet goed zijn, neem dan contact met ons via dit contactformulier of via info@retrocases.nl, dan kijken we meteen wat we voor je kunnen betekenen.

Hoe snel reageren jullie op vragen?
Wij hechten enorm veel waarde aan klanttevredenheid. Wie vind het nu niet fijn om gewaardeerd te worden? We reageren daarom ontzettend snel op al jouw vragen zowel voor als na je aankoop waardoor je naast een goed product altijd uit kunt gaan van goede service. Officieel reageren we binnen 24 uur, in de praktijk meestal binnen een uur.
Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?
Wij delen geen gegevens met derden voor andere doeleinden dan het verwerken en verzenden van de bestelling. Verder worden er enkel anonieme gegevens verzameld om de snelheid, werking en betrouwbaarheid van de webshop te kunnen meten.
Hoe gaan jullie met klachten om?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@retrocases.nl of via het contactformulier op deze pagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stuur ons een bericht

Naam

E-mailadres

Bericht

Naam: Retrocases
E-mailadres:
info@retrocases.nl
Post en retouradres: Lieven de Keijstraat 22, 2321EC, Leiden
Direct contact: facebook.com/retrocasesnl
Bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden.